MediaWatch

TV 2 sætter bedre opdagelsesrejse i centrum for streamingtjeneste

Fire områder – med et enkelt øverst på dagsordenen – er i fokus for TV 2's bestræbelser med streamingtjenesten TV 2 Play, lyder det fra selskabets digitale ledelse.

Anders Blauenfeldt, digital direktør, TV 2. | Foto: Miklos Szabo/TV 2

"Stigningen vedrører primært TV 2 Play."

Sådan skrev TV 2 i en regnskabsmeddelelse i april, da selskabet præsenterede de økonomiske resultater for årets første tre måneder. Bemærkningen faldt som forklaring på, at TV 2 havde løftet sin abonnementsomsætning med 6 pct. i første kvartal.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs