MediaWatch

Waoo fik flere tv-kunder i 2018 – men må notere nyt tocifret millionunderskud

Både på tv og bredbånd fik Waoo flere kunder inden for i butikken sidste år. Nedskrivning på tocifret millionbeløb var med til igen at sende bundlinjen ned i rødt territorium.

Foto: Morten Degn

Waoo, der leverer bl.a. bredbånd og tv til sine kunder, kunne i 2018 varme sig ved, at selskabet fik omkring 12.000 flere tv-kunder ind i biksen. Det oplyser Waoo i en meddelelse.

Fremgangen på tv-fronten dækker over, at der kom 38.000 nye kunder til i årets løb, som fraregnet opsigelser fra eksisterende kunder bragte den reelle tilgang ned på 12.000. Ifølge Waoo står selskabets store tv-pakke for 40 pct. af salget til privatkunder.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Opsigelse i Ekstra Bladets ledelse, Podimo henter trecifret millionbeløb og Zentropa-chef frygter "international leverpostej" i dansk fiktiion er nogle af de vinde, der har blæst og formet det danske medielandskab i denne uge. Få dit overblik her.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs