MediaWatch

"Det er ikke et succesparameter, at folk ser DR i helt vildt lang tid"

Høje seertal bliver skubbet i baggrunden for DR, men alle skal kunne finde noget værdifuldt, der gør en forskel, hos DR, siger mediedirektør, der skruer på indholdsknapperne frem mod kanallukninger i 2020.

Henriette Marienlund, mediedirektør, DR. | Foto: Bjarne Bergius Hermansen/PR/DR

Flere programmer om mad, to nye kulturprogrammer, en række nye titler i DR2's sendeflade og indhold til børn.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs