MediaWatch

Egmonts norske tv-forretning skruer op for kommercielle mål

Norsk TV 2 vil give avishusene større konkurrence på det digitale annoncemarked og opruster på bl.a. native annoncering. Ambitionen er at omsætte for 300 mio. norske kr. inden for de næste tre år.

Foto: PR/Egmont

Mens de norske avishuse for længst har etableret content marketing-afdelinger, har udviklingen været længere tid undervejs hos norske TV 2, som nu vil tage kampen op med de traditionelle avishuse. Det skriver det norske branchemedie Kampanje.

For godt et år siden satte Kristin Langangen sig i chefstolen for den kommercielle indholdsafdeling TV 2 Konsept, og hun fortæller til Kampanje, at mediehuset allerede i 2017 besluttede sig for at satse mere på "historiefortælling for annoncørerne".

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs