MediaWatch

Viaplay forventer løft i seningen i juleugen

Tocifrede procentuelle stigninger i tidsforbruget oplevede Viaplay i julen 2017. Tjenesten øjner nyt løft igen i år.

Flemming Fjeldgaard, head of Viaplay i Danmark. | Foto: PR/Nordic Entertainment Group

Julen er over os. Mange familier er samlet - og har måske oven i købet fri. Det kan mærkes hos streamingforbruget hos Viaplay, som Nordic Entertainment Group står bag.

I juleugen i 2017 havde tjenesten et tocifret procentuelt løft i seningen, og noget lignende forventes igen i år. Samtidig streamer danskerne ifølge tjenestens danske chef, Flemming Fjeldgaard, mere end de nordiske naboer.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

"Helt generelt synes jeg selvfølgelig, at vi chefredaktører skal stille op"

Principielt bør mediechefer også stille op til kritiske interviews, når medierne forventer det samme af fx politikere, mener Berlingskes chefredaktør, Tom Jensen, efter kritik fra tidl. statsminister af manglende interviews med B.T.'s ansv. chefredaktør Michael Dyrby i kølvandet på dokumentarfilmen om metoo på TV 2.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs