
Hvis der var tvivl om, hvorvidt der stadig er interesse for de årligt tilbagevendende juleindspark i løbet af decembers første 24 dage, må denne siges at være gjort til skamme. Ifølge Kantar Gallups seerbarometer var DR's julekalender "Theo og den magiske talisman" fra 1. og 2. december således det meste sete tv-program i den forgange uge med hhv. 847.000 og 853.000 seere.
Kvindernes EM-kamp i håndbold mod Sverige har kilet sig ind på en tredjeplads, da 783.000 så med på TV 2 fredag aften, men så bliver toplisten igen overtaget af julestemningen, idet årets julekalender på TV 2 "Tvillingerne og julemanden" fik tiltrukket 744.000 og 741.000 til sine første to afsnit.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementMere fra MediaWatch
Briefing: Ugen i mediebranchen
Udsigt til et smalt medieforlig, en ny fiktionsstrategi fra DR, friske tal fra Jysk Fynske Medier og Information, et vaklende flertal for kulturmoms, Heartbeats mister sin direktør, og en statslig styrelse beskyldes for ulovlig deling af artikler. Få et overblik over Mediedanmark med ugens briefing.