MediaWatch

"TV er godt til at få folk til at tage action"

Optikerkæden Louis Nielsen sværger til tv-reklamer, men også print fylder fortsat i markedsføringen. Fremtiden bliver digital, men kun langsomt i en branche, der satser på butiksoplevelsen, siger marketingchef.

Jeanette Bech Sørensen er marketingchef hos Louis Nielsen | Foto: PR

Der var en gang, hvor tv-reklamer var en del af den kulturelle bevidsthed. Figurer som Polle fra Snave, som Sonofon opfandt i begyndelsen af nullerne og udtryk som "Det' en ommer!", som Tuborg lancerede i kampagne i 2005, blev allemandseje og populære referencer i danskernes hverdag. 

En af de få annoncører, der også i en digital tid formår en lignende effekt, er Louis Nielsen. Brilleforhandlerens tv-reklamer er måske ikke ikoniske, men har ikke desto mindre fået indprentet hos danskerne, at man skulle have gået til Louis Nielsen.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Opsigelse i Ekstra Bladets ledelse, Podimo henter trecifret millionbeløb og Zentropa-chef frygter "international leverpostej" i dansk fiktiion er nogle af de vinde, der har blæst og formet det danske medielandskab i denne uge. Få dit overblik her.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs