MediaWatch

Telia-chef om medieopkøb: Vi har behov for flere muskler i global konkurrence

Telias opkøb af Bonniers tv-forretning skal bl.a. give koncernen en bedre position, når det gælder forhandlinger om indhold, siger Telias topchef.

Adm. direktør for Telia Company, Johan Dennelind

Det svenske teleselskab Telia har i løbet af i år investeret milliarder i mediemarkedet med opkøbet af TDC's norske distributionsforretning Get og tv-selskabet Bonnier Broadcasting.

Investeringerne skal bl.a. polstre Telia i et mere globalt mediemarked, siger Telias topchef, Johan Dennelind, til Kampanje.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Opsigelse i Ekstra Bladets ledelse, Podimo henter trecifret millionbeløb og Zentropa-chef frygter "international leverpostej" i dansk fiktiion er nogle af de vinde, der har blæst og formet det danske medielandskab i denne uge. Få dit overblik her.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs