MediaWatch

Top 20: Knæk cancer-program klemte sig ind øverst på podiet

TV 2's kampagne-udgave af "Vild med dans" løb med titlen som mest sete program i den forgange uge med få tusinde seere mere end DR's bagedyst.

Foto: Ritzau Scanpix/Martin Sylvest

Igen i år kørte TV 2 med en special udgave af "Vild med dans"-programmet i anledning af tv-stationens kampagne Knæk cancer. Det tog seerne godt imod og sendte dansedysten ind på ugens førsteplads over mest sete tv-programmer. Det fremgår af Kantar Gallups ugentlige seermåling.

909.000 seere så med fredag aften, da "Vild med dans" peakede i den sidste del af programmet - det var en anelse mere end de 888.000, der så med under første del af fredagens dyst. Mellem de to tal har DR's "Den store bagedyst" kilet sig ind med 900.000 seere - nok til at sikre en andenplads på ugens topliste til programmet, der bliver vist lørdag aften på stationens hovedkanal.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs