MediaWatch

Waoo skovler tusindvis af nye kunder ind

Mens teleselskaber forsøger at mindske kundeflugten, står der kundekø foran bredbånds- og tv-udbyderen Waoo.

Foto: PR-foto

Tele- og energisektoren kæmper en hård kamp om de kræsne danske bredbåndskunder, men hos Waoo står kunderne i kø, og kampen mod fortidens store underskud er tilsyneladende vundet. Det skriver Jyllands-Posten.

De store underskud er et overstået kapitel for Waoo, og 2018 bliver et rekordår, lyder meldingen fra Waoos topchef, Jørgen Stensgaard.

"2018 ser ud til at blive forrygende, kan man vist godt sige på jysk. Vi står til at få 45.000-50.000 nye kunder, og vi runder en milepæl ved for første gang at lande et overskud," siger topchefen til Jyllands-Posten.

Sidste år var det hidtil bedste år for Waoo, da tv- og bredbåndsbiksen fik 39.000 nye kunder. Men i de første otte måneder af 2018 ligger kundevæksten på 18 pct. over sidste års flotte vækst, fortæller Jørgen Stensgaard.

Topchefen regner med, at Waoo lander et overskud på 1-5 mio. kr. efter flere års underskud på mellem 10 og 20 mio. kr., skriver avisen.

/ritzau/FINANS

Mere fra MediaWatch

"Helt generelt synes jeg selvfølgelig, at vi chefredaktører skal stille op"

Principielt bør mediechefer også stille op til kritiske interviews, når medierne forventer det samme af fx politikere, mener Berlingskes chefredaktør, Tom Jensen, efter kritik fra tidl. statsminister af manglende interviews med B.T.'s ansv. chefredaktør Michael Dyrby i kølvandet på dokumentarfilmen om metoo på TV 2.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs