MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

DR's spare- og strategiplan gav efterdønninger, Berlingske relancerede online, og Ekstra Bladet rykkede flere hænder ud af hovedstaden. Kom med på en rundtur til mediebranchens vigtigste begivenheder i ugens løb.

Foto: Ritzau Scanpix/Sarah Christine Nørgaard

Efter en række hæsblæsende dage i sidste uge faldt der i den uge, som nu snart er slut, en anelse mere ro på Mediedanmark. Ikke desto mindre er der mangt og meget at berette om, og du får her som sædvanlig en rundtur til ugens vigtigste begivenheder i branchen.

Det meste af sidste uges hektik udgik fra DR, som præsenterede en spare- og strategiplan, der skal skære 420 mio. kr. af omkostninger frem mod 2021. Nyheden gav fortsat efterdønninger i denne uge.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Opsigelse i Ekstra Bladets ledelse, Podimo henter trecifret millionbeløb og Zentropa-chef frygter "international leverpostej" i dansk fiktiion er nogle af de vinde, der har blæst og formet det danske medielandskab i denne uge. Få dit overblik her.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs