MediaWatch

Impact vil lave mere debatskabende tv med nyt samarbejde

Tv-producenten bag bl.a. "De misbrugte filmbørn" vil skærpe profilen inden for dokumentargenren i samarbejde med ny tv-producent stiftet af tidligere udviklingschef for Nordisk Film TV.

Direktør for Impact TV Thomas Heurlin | Foto: Ritzau Scanpix/Anthon Unger/Arkiv

En måned efter etableringen bygger den nye tv-producent Littlejohn ApS, der har base på Fyn, og Impact TV bro mellem sig for at opdyrke dokumengenren.

Det fremgår af en meddelelse fra Impact TV, der blandt andet står bag TV 2-dokumentaren "De misbrugte filmbørn". Bag det nystartede Littlejohn ApS står Peter Stovgaard, der er tidligere udviklingschef for fakta-tv på Nordisk Film TV og senest kanalredaktør på TV 2 Zulu. Sammen vil de udvikle nye programserier og udvide paletten, fremgår det.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs