MediaWatch

Disney ændrer organisationen forud for streaming-offensiv

Med udsigt til en entre på streamingmarkedet opretter det amerikanske selskab en særskilt division til bl.a. at forberede udrulningen.

Foto: Ritzau Scanpix/AP/Richard Drew

Disney er på vej ind på streamingmarkedet, og det amerikanske selskab ændrer nu sin organisation for at forberede sig til det nye træk. Det skriver Financial Times.

Selskabet har således oprettet en ny division med navnet "direct-to-consumer and international", der skal stå for den direkte kontakt til kunder verden over.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Kvinder i metoo-dokumentar kritiserer Politikens beskrivelse af Jes Dorph-sag

Politiken bragte i januar en ensidig og mangelfuld beskrivelse af de sager, Jes Dorph-Petersen blev beskyldt for i advokatundersøgelsen på TV 2, mener de kvinder, som står bag beretningerne. Kritikken "gør indtryk" på Politikens chefredaktør, Anne Mette Svane, som dog står ved den journalistiske behandling.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs