MediaWatch

Annoncører skulle købe bingoprodukt for at få årsaftale med TV 2

TV 2 stillede sidste år krav om, at annoncører skulle købe ind på stationens bingokoncept for at få en årsaftale. Det har fået Dansk Annoncørforening til at gå til konkurrencemyndighederne. TV 2 afviser kritikken.

Foto: Scanpix Ritzau/Mads Claus Rasmussen

Dansk Annoncørforening er gået til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen i en sag med TV 2 og selskabets årsaftaler i centrum.

Annoncørerne er utilfredse med, at TV 2 i forbindelse med indgåelse af sidste års årsaftaler har stillet krav om, at annoncørerne skulle købe ind på reklameproduktet Reklamebingo for at få en årsaftale.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

"Helt generelt synes jeg selvfølgelig, at vi chefredaktører skal stille op"

Principielt bør mediechefer også stille op til kritiske interviews, når medierne forventer det samme af fx politikere, mener Berlingskes chefredaktør, Tom Jensen, efter kritik fra tidl. statsminister af manglende interviews med B.T.'s ansv. chefredaktør Michael Dyrby i kølvandet på dokumentarfilmen om metoo på TV 2.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs