MediaWatch

TV 2 vil udbrede nyt Play-abonnement med partnerskaber

TV 2 er efter fem måneder overordnet set godt tilfreds med nyt Play-abonnement, hvor brugerne bliver præsenteret for reklamer til gengæld for en lavere pris. Selskabet er i dialog om partnerskaber, der skal få produktet ud til flere kunder.

Stig Møller Christensen, salgsdirektør, TV 2 Betalings-tv. | Foto: TV 2/Miklos Szabo

Få et billigere abonnement på TV 2 Play til gengæld for at se reklamer før on demand-indholdet.

Sådan har tilbuddet lydt fra TV 2 til kunderne siden september, hvor brugerne har kunnet slippe 30 kr. billigere om måneden for et abonnement på TV 2's streamingtjeneste.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

"Helt generelt synes jeg selvfølgelig, at vi chefredaktører skal stille op"

Principielt bør mediechefer også stille op til kritiske interviews, når medierne forventer det samme af fx politikere, mener Berlingskes chefredaktør, Tom Jensen, efter kritik fra tidl. statsminister af manglende interviews med B.T.'s ansv. chefredaktør Michael Dyrby i kølvandet på dokumentarfilmen om metoo på TV 2.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs