MediaWatch

Afgående Stofa-chef skal stå bag stort strategisk teleprojekt

I mere end en måned har Stofas tidligere topchef Ole Fruekilde arbejdet i SE med et storstilet teleprojekt. Han er ekstremt hemmelighedsfuld om, hvad det omhandler - men opkøb kan komme på tale.

Ole Fruekilde er stoppet som adm. direktør i Stofa. | Foto: SE

Ole Fruekilde har forladt Stofa som topchef og er siden december trådt ud som selvstændig konsulent. Manøvren gør, at han står frit til at tage et nyt chefjob, der måtte opstå, men nu og her er hans opgave at være rådgiver i et hemmelighedsfuldt teleprojekt i energiselskabet SE; der står bag Stofa som ejer. Ole Fruekilde forklarer til ITWatch, at afgangen fra Stofa sker frivilligt.

"Det er helt mit eget valg. Jeg ville gerne stoppe, og så passer det perfekt med, at SE samler sin satsningen indenfor telekommunikation i en integreret organisation. Man samler brands under en organisatorisk ledelse. Det passer godt med, at jeg gerne ville prøve noget nyt og finde min næste ledelsesudfordring," siger han.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Smal medieaftale i hus, mediedistributører forventer højere priser, borgerlige varsler tilbagrulning af forlig, endnu en streamingtjeneste gør indtog i Norden og ny virksomhed vil give podcasts international succes. Vi tager en rundtur i uge 21 i Mediedanmark.

K-ordfører kalder skrottet some-lovforslag for tidsspild

Et lovforslag, som skulle forpligte bl.a. sociale medier til at fjerne ulovligt indhold inden for 24 timer, er bremset af EU-Kommissionen. Konservatives erhvervs- og forbrugerordfører mener, lovforslaget fra begyndelsen skulle have været udformet anderledes.

Debat: Medieforhandlingerne viser skræmmende mangel på viden

Resultatet af medieforliget er et skævvredet mediemarked, hvor regeringen med pincet vil udpege, hvilke medier og hvilket indhold, der fortjener politikernes nåde. Sådan lyder det fra direktør i Danske Medier, Mads Brandstrup, i dette debatindlæg.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs