MediaWatch

En tur i TV 2's kommercielle maskinrum: 1,4 milliarder i nye indtægter på 15 år

Trecifrede millionindtægter er forsvundet hos TV 2, mens andre og større forretningsområder er kommet til. Det er en del af historien om TV 2's kommercielle udvikling og afdeling, som Flemming Rasmussen har stået i spidsen for i 17 år. MediaWatch tager dig en tur indenfor i maskinrummet.

Flemming Rasmussen har været kommerciel direktør hos TV 2 siden 2000. | Foto: PR/TV 2

Flemming Rasmussen har stået i spidsen for TV 2’s kommercielle afdeling i 17 år, og det har været en begivenhedsrig periode, hvor mediamarkedet er blevet grundlæggende forandret.

Men når Flemming Rasmussen skal fortælle historien om, hvordan TV 2 har udviklet sig og hvorfor, så kommer fortællingen dels til at handle om nogle centrale nedslagspunkter, hvor der i god tid blev truffet væsentlige strategiske beslutninger, dels om en flad organisation, hvor man arbejder på tværs af siloer og dels at evne at udfordre sin egen forretning uden at slippe fokus på, hvad TV 2’s grundlæggende formål er.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Vestager forventer techlov træder i kraft inden for et år

Europa-Parlamentet arbejder på højtryk for at få stemt de to kommende techlovpakker igennem inden sommer, så de sidste skridt kan tages i efteråret. Allerede næste forår forventes store dele af de to lovpakker at træde i kraft, melder EU’s konkurrencekommissær Margrethe Vestager og EU-parlamentariker Christel Schaldemose.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs