MediaWatch

Kraftige prisstigninger på tv: "Det er ekstreme ændringer"

Sidste år blev priserne på tv-reklame hævet næsten 15 pct. på det norske marked. I 2018 følger nye prisstigninger - selvom annoncør har kaldt det en "dødsdom".

Foto: Bjørn Inge Karlsen/Egmont

Lige så sikkert som julefrokosten i december, lige så sikkert er det, at de kommercielle tv-kanaler på denne tid af året sender sine prislister for næste år ud.

Men det er et spørgsmål, om ikke julefrokosten bliver væsentligt hyggeligere, end årsforhandlingerne mellem medierne på den ene siden og de største annoncører og mediebureauer på den anden side.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Top 20: DR vinder overlegent tv-slaget om søndagsseerne

Tv-serie om den tidligere statsminister Jens Otto Krag og hans hustru Helle Virkner sidder solidt på førstepladsen over de mest sete udsendelser i den forgangne uger på flow-tv. Kun ét andet program fik over en halv mio. seere.

Komponist er ny forperson i Koda

Koda har manglet en forperson siden generalforsamlingen i april, men nu er det meldt ud, at den tidligere næstforperson i organisation overtager rollen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs