MediaWatch

Ingen bekymring for seerflugt: Landets største bilmærke holder fast i tv

Selvom tv-distributørerne taber kunder, har det ikke ændret ved VW's tro på mediet som reklamerampe. Til gengæld vokser digitale investeringer og eget indhold på bekostninger af print, fortæller marketingchef.

"Et projekt som "Generationer" kan blive en stor succes – men det kan også falde ned i et hul," siger marketingchef i VW om filmen, der er et eksempel på bilmærkets større fokus på egne kanaler og content marketing. | Foto: Screenshot fra "Generationer"

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

ViacomCBS sælger studiebygninger i milliardhandel

Den amerikanske mediekoncern ViacomCBS skiller sig af med over en million kvadratmeter studieområder og -bygninger, som har dannet ramme om et væld af tv-shows og optagelser af serier og film siden 1928.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs