MediaWatch

Discovery henter ny marketingchef hos teleselskab

Marketingprofil skifter fra teleselskabet Call Me til Discovery, hvor han skal stå i spidsen for cirka 20 medarbejdere. Tv-selskabets nuværende marketingchef helliger sig rolle som distributionschef.

Anthony Lim, ny marketingchef for Discovery Networks. | Foto: PR/Discovery Networks

Discovery Networks har været på rov hos teleselskabet Call Me for at finde ny marketingchef i skikkelse af Anthony Lim. Det skriver Discovery i en pressemeddelelse.

Den nye marketingchef har de seneste seks år været salgs- og marketingschef hos Call Me, der er ejet af Telia. Han har desuden erfaring fra bl.a. Saxo Bank og Telia. Stillingen hos Discovery, som han tiltræder 1. december, bliver hans første møde med tv-branchen.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Top 20: Sæsonfinaler trak færre live-seere

Efterårets største danske underholdningsformater rundede sæsonen af i sidste uge, men i modsætning til sidste år nåede finaleprogrammerne med en enkelt undtagelse ikke over en mio. live-seere.

Nent udfaser Viafree og går i partnerskab med ViacomCBS

Nent trækker i 2022 stikket på sin reklamefinansierede streamingplatform i Norden, Viafree, til fordel for et partnerskab med en af verdens spillere inden for annoncefinansieret streaming. Nent skal fortsat stå for lokalt annoncesalg.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs