MediaWatch

TV 2 scorer flere priser for reklamefilm

TV 2 blev en suveræn vinder og løb med flere af priserne, herunder for Årets Film, da True Awards kårede og klappede for årets bedste reklamefilm.

Foto: Screenshot fra "Alt det vi deler" på Youtube

Der var skulderklap i hele seks kategorier til TV 2's reklamekampagne "Alt det vi deler", da True Awards fredag løb af stablen.

TV 2-filmen fik bl.a. en af hovedpriserne for Årets Film og en delt topplacering i kategorien Bedste Film - tv og biograf. Derudover var der guld til "Alt det vi deler" som Bedste Film i de tre online-kategorier; Online, Online Entertainment og Online Viralt samt Norstat publikumpris.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Top 20: Sæsonfinaler trak færre live-seere

Efterårets største danske underholdningsformater rundede sæsonen af i sidste uge, men i modsætning til sidste år nåede finaleprogrammerne med en enkelt undtagelse ikke over en mio. live-seere.

Nent udfaser Viafree og går i partnerskab med ViacomCBS

Nent trækker i 2022 stikket på sin reklamefinansierede streamingplatform i Norden, Viafree, til fordel for et partnerskab med en af verdens spillere inden for annoncefinansieret streaming. Nent skal fortsat stå for lokalt annoncesalg.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs