
Det er knap fire år siden, at svenske Alex Schulman og Sigge Eklund sendte deres første podcast i den digitale æter under tilten "Alex og Sigges Podcast". I dag har de en halv million lyttere i en land med under 10 mio. indbyggere. Det skriver Business Insider.
I udsendelsen deler de personlige historier og anekdoter om deres familie, hverdag og opvækst - og det har åbenbart ramt direkte ned i de svenske hjem og annoncørernes lommer.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementMere fra MediaWatch
Portræt: Pernille Holbøll er både en kontant eksekvator og "et suverænt valg"
Pernille Holbøll er steget til vejrs i Mediedanmark og træder nu ind som ansv. chefredaktør på B.T. Tidligere chefer og kolleger beskriver hende som en af de bedste i branchen til at eksekvere på de digitale strategier, men også hvordan hun har været både kontant og utålmodig, men har gennemgået en udvikling som leder de seneste år.