MediaWatch

Ingen økonomisk slinger i valsen hos Radio24syv

Radiostationen indfriede de økonomiske forventninger til 2015 og leverede et resultat, der tilfredsstiller ledelsen og bestyrelsen. Efter årets første 16 uger er kanalen tæt på lytter-målsætning.

Foto: Anthon Unger/Polfoto/Arkiv

Den licensfinansierede public service-radio Radio24syv, som er ejet af Berlingske Media og People Group, løftede i 2015 resultatet en anelse.

Det viser 2015-regnskabet for Berlingske People, som er selskabet bag Radio24syv.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

LA sendte politisk tv-reklame under FCK-kamp

Trods dansk forbud mod at sende politiske reklamer på tv tonede Liberal Alliance alligevel frem med politiske budskaber i reklamepause på TV3+ onsdag. Det kunne ske, fordi TV3+ sender fra Sverige, skriver LA-formand på Twitter.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs