MediaWatch

TV 2 Sport melder om lovende start for podcast

Lyttertallet for kanalens nye podcast om den amerikanske basketballliga NBA giver blod på tanden, fortæller redaktionschef.

Foto: Larry W. Smith/Polfoto/Arkiv

Omkring 12.000 lyttere har ugentligt downloadet TV 2 Sports nye podcast om den amerikanske basketballliga, NBA. Det fortæller redaktionschef på kanalen Kristian Hyldgaard, som er idémanden bag den nye NBA-podcast, der blev lanceret 9. februar og foreløbig har fem afsnit af ca. en times varighed.

”Vi har ikke en specifik målsætning, fordi vi er i en testfase. Men der sidder i gennemsnit mellem 15.000-25.000 og kigger med, når vi har vist kampene på tv i denne sæson. De personer, der ser NBA, er meget dedikerede, så hvis man ser det som en form for konverteringsrate, så viser lyttertallet, at der er et grundlag at bygge videre på,” siger Kristian Hyldgaard.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Udsigt til et smalt medieforlig, en ny fiktionsstrategi fra DR, friske tal fra Jysk Fynske Medier og Information, et vaklende flertal for kulturmoms, Heartbeats mister sin direktør, og en statslig styrelse beskyldes for ulovlig deling af artikler. Få et overblik over Mediedanmark med ugens briefing.

Overblik: Sådan er medieaftalerne landet siden 2000

Hvert andet medieforlig siden 2000 har – i grove træk – haft bred politisk opbakning, mens den anden halvdel af forligene er indgået med smalt flertal. Her får du overblik over, hvordan de seneste årtiers forlig er landet.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs