MediaWatch

Status: SBS Discovery's radiostrategi på sporet

SBS Discovery står efter ét år med seks skarpe radioprofiler, men det langsigtede mål om, at al kommerciel radio skal nå flere unge end DR, er ikke kommet nærmere.

MyRock har sendt ét år

Det er præcis ét år siden, SBS Discovery Radio søsatte en ny programstrategi, der justerede programprofilerne på flertallet af koncernens seks radiostationer.

Hovedmålet med en re-positionering af radioerne var en langsigtet plan om at løfte al kommerciel radio i relation til  DR - målt på ugentlig rækkevidde.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs