MediaWatch

Tv-kampagne løfter svagt Radio24syv-kendskab

Radio24syv investerede i april 1,2 mio. kr. i markedsføring på regionalt tv, og det har hjulpet på radioens problem med et kendskabsniveau, der haltede langt efter kravet.

Radio24syv lancerede ved indgangen til april en kampagne, der først og fremmest skulle hæve kendskabet til brandet.

24syvs problem var ikke lyttertal, men at radioen er bagud på point, når det gælder kendskab.  Derfor blev der købt tv-tid på TV2-regionerne i hele april, kombineret med at en reklamefilm kørte i udvalgte biografer i tre måneder.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

TV 2 i Norge opruster digitalt

Egmonts store norske tv-forretning øger bemandingen på tv2.no med 30 stillinger som led i en digital opgrading, der bl.a. skal styrke nyhedsformidlingen på breaking.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs