TV 2 indgår partnerskab med global podcastplatform

Efter TV 2 i 2022 gik i luften med sine første lydudgivelser, har den kommercielle public service-station i år planer om at udvide sin podcastportefølje.
Foto: Tv 2
Foto: Tv 2

TV 2 vil med en ny samarbejdsaftale med annonce- og distributionsplatformen Acast sætte streg under sine podcastambitioner. Det fremgår af en pressemeddelelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også

Foto: Agnete Schlichtkrull/tv2

TV 2 tester annoncering i podcasts