MediaWatch

Opgørelse: Den gennemsnitlige podcast er 36 minutter lang

Andelen af podcastafsnit, der varer mere end 60 minutter, er dalende, viser ny opgørelse fra Rephonic. Udviklingen kan skyldes opblomstring af korte nyhedspodcasts.

Foto: Colourbox

I løbet af de seneste ni år er andelen af nye podcasts, der varer mere end 60 minutter, faldet fra over 20 pct. til under 17 pct.

Det skriver podcastdatabasen Rephonic på baggrund af en analyse af de godt 2,5 mio. podcastproduktioner, som selskabet huser.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Salg af Chapter, sparerunde hos Sjællandske, nyt fra magasinbranchen samt forhandlinger i produktionsbranchen er blandt de større sager, der rullede ind i ugens løb i Mediedanmark. Få et overblik med denne uges briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs