MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Viaplay genoptager fiktionsprojekter efter pause, forlagskoncern har droppet Nextory-samarbejde, Det Nordjyske Mediehus lægger chefredaktionen om, og JP Lokal gør status. Her kommer en gennemgang af de vigtigste mediehistorier i en af årets største ferieuger.

Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix

Der har formentlig stået is, dukkert og lur på to do-listen for mange af jer denne uge, men selv om sommerferien ægte er i gang, er der stadig nyheder på mediefronten. Hvis du ikke har fulgt med i ugens løb, så fortvivl ej. Du bliver opdateret lige her.

For det første blev der allerede mandag løsnet op i den knude, som de seneste måneder er vokset på det danske fiktionsmarked siden indgåelsen af en ny rettighedsaftale, som streamingtjenesterne én efter én har vendt ryggen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Lindhardt og Ringhof opkøbte hos konkurrent, årsregnskaber viser tilbagegang i tv-branchen og jobskifte var der mange af i uge 32. Dét og meget mere kan du læse mere om i denne uges overflyvning over mediebranchen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs