MediaWatch

"Efter årelang kamp anerkendes også kommerciel radio for sin rolle i danskernes medieforbrug"

MediaWatchs Sommerbarometer. Radio Diablos direktør, Martin Brandt Larsen, kalder dagen, hvor medieaftalen endelig faldt på plads, for den bedste arbejdsdag i første del af 2022. Men ser ellers tilbage på et halvår, hvor usikkerhed fra coronapandemien stadig har hængt over radioen.

Radio Diablos adm. direktør og medejer, Martin Brandt Larsen, ser tilbage på første halvår af 2022. | Foto: Kit Lindhardt

Hvilken arbejdsdag var den bedste i 1. halvår?

”Det må være dagen hvor det nye medieforlig blev præsenteret. Endelig er audio- og radioområdet nævnt flere gange, hvilket er positivt. Efter en årelang kamp anerkendes også kommerciel radio for sin rolle i danskernes medieforbrug. Den konkrete udmøntning afventer vi i spænding, men med anerkendelsen af f.eks. også lokale ugeavisers rolle i lokalsamfund er det dejligt, at radio også er blevet ”accepteret” der i selskabet af medier.”

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Lindhardt og Ringhof opkøbte hos konkurrent, årsregnskaber viser tilbagegang i tv-branchen og jobskifte var der mange af i uge 32. Dét og meget mere kan du læse mere om i denne uges overflyvning over mediebranchen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs