MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Kritiseret aftale om rettighedsbetaling lagt på is, mediebureauer kigger efter alternativer til Facebook, DR dropper livekoncerter, podcastbureau udvider med nye formater, og lokale radio- og tv-stationer har fået inddraget deres sendetilladelser. Læs med, når vi gennemgår ugens største mediesager.

Foto: Torben Christensen/Ritzau Scanpix

Sommerferieugerne lurer uden for kontordøren og lover en Grand Départ mod kølig rosé og lune dage uden planer. Men vi holder stand og sikrer en fortsat dækning af stort og småt fra medielandskabet. Det har vi også gjort i denne uge, så har du ikke det fulde overblik, kan du få det her.

Frihedsbrevets første leveår blev markeret, og MediaWatch tog på besøg hos det unge Mads Brügger-medie i den anledning for at tage en snak om, hvorfor han ikke har lyst til at komme med konkrete mål for abonnenter, kapitalforhøjelse hos investorer og værdien af at spise på frokostrestauranter.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Lindhardt og Ringhof opkøbte hos konkurrent, årsregnskaber viser tilbagegang i tv-branchen og jobskifte var der mange af i uge 32. Dét og meget mere kan du læse mere om i denne uges overflyvning over mediebranchen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs