Podx vil være ”game-changer” på podcastmarkedet med ny leverandørtilgang

Ny spiller på det danske podcastmarked vil udskære position gennem en ny forretningsmodel uden egen platform. Podx vil købe sig til medejerskab af uafhængige podcastproducenter og investere i formater, der kan krydse landegrænser.
Foto: PR/ Steen Tronsgaard
Foto: PR/ Steen Tronsgaard

Podcastmarkedet er i rivende udvikling, og i april meldte Podx Group sig ind i kampen om andele i 10 europæiske lande – herunder Danmark. Det svensk funderede selskab rammer markedet fra en ny vinkel, hvor opkøb af ejerandele skal være vejen ind, fortæller Kim Ardal, Podx-partner i Danmark.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også