MediaWatch

Hurtige besparelser sendte Radio ABC godt gennem første corona-nedlukning

Radio ABC fik skåret hurtigt ned, da coronapandemien umuliggjorde events og lammede annoncører, lyder det fra adm. direktør, som samtidig siger, at "radio er lidt mere agilt" end eksempelvis ugeaviser. Derfor blev regnskabsåret 2019/2020 en positiv oplevelse for radioselskabet.

Ole Søndergaard, adm. direktør, Radio ABC. | Foto: Lars Pejstrup

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Joy Mogensen: Vi vil gå et skridt længere end EU kræver

Kulturminister Joy Mogensen (S) fortæller, hun vil give danske medier mulighed for kollektive forhandlinger med techkoncerner om betaling for indhold i podcasten Indslag, hvor hun også forklarer "misforståelse" om brug af hyperlink.

Nye Medier: Vi bliver overset i debatten om tech-betaling

For en række nye digitale medier er Google og Facebook en hjælp til at blive hørt og set, lyder det fra foreningen Nye Medier, der frygter, at et krav om betaling fra techplatforme til medierne, som de store mediehuse presser på for, kan ramme dem.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs