MediaWatch

Berlingske Media betalte godt 3 millioner for at blive medejer af Loud

En kapitalindsprøjtning kombineret med købet af 40 pct. af aktierne i selskabet bag Loud kostede godt 3 mio. kr. for Berlingske Media, der gik radioselskabets økonomi efter i sømmene inden opkøbet.

Anders Krab-Johansen, koncernchef, Berlingske Media. | Foto: PR/Berlingske Media

Opdateret kl. 13.51: Det fremgik tidligere, at Ann Lykke Davidsen tidligere var adm. direktør for Kulturradio Danmark. Det var retteligt Finn Høffner, der havde posten.

Det kostede Berlingske Media på den gode side af 3 mio. kr., da medieselskabet 1. november satte sig på 40 pct. af ejerskabet af Kulturradio Danmark, som er selskabet bag Loud. Det oplyser Anders Krab-Johansen, koncernchef hos Berlingske Media.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs