MediaWatch

Berlingske Media betalte godt 3 millioner for at blive medejer af Loud

En kapitalindsprøjtning kombineret med købet af 40 pct. af aktierne i selskabet bag Loud kostede godt 3 mio. kr. for Berlingske Media, der gik radioselskabets økonomi efter i sømmene inden opkøbet.

Anders Krab-Johansen, koncernchef, Berlingske Media. Foto: PR/Berlingske Media

Opdateret kl. 13.51: Det fremgik tidligere, at Ann Lykke Davidsen tidligere var adm. direktør for Kulturradio Danmark. Det var retteligt Finn Høffner, der havde posten.

Det kostede Berlingske Media på den gode side af 3 mio. kr., da medieselskabet 1. november satte sig på 40 pct. af ejerskabet af Kulturradio Danmark, som er selskabet bag Loud. Det oplyser Anders Krab-Johansen, koncernchef hos Berlingske Media.

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere