MediaWatch

Third Ear skilles fra Podimo for at gå egne veje: "Markedet er blevet modent"

Efter et års samarbejde med podcastplatformen Podimo ser bagmændende bag Third Ear sit snit til at prøve lykken selv og lancere egen podcastplatform med samme navn i det nye år.

Tim Hinman (tv.) og Krister Moltzen er Third Ears bagmænd. | Foto: Peter Hove Olesen

Da podcastplatformen Podimo gik i luften i efteråret 2019, var det med podcastproducenten Third Ear ombord som en del af indholdskataloget. Efter et år er Third Ears kontrakt med Podimo udløbet, og den stigende efterspørgsel på podcastmarkedet har givet makkerparret bag Third Ear, Tim Hinman og Krister Moltzen, mod på at gå egne veje.

Det betyder, at Third Ear i 2021 vil blive relanceret som en selvstændig podcastplatform.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Radio Loud er snart no more, mens sportslisten skal genoplives, hvis det står til kulturministeren. Brancheorganisationer råbte vagt i gevær over nyt lovforslag om moms på rettigheder, en tv-status blev gjort op, og Frankfurt Bogmesse vendte tilbage i fysisk form. Alt det og meget mere i ugens overblik over slagets gang i mediebranchen. (Rettet)

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs