MediaWatch

Loud inviterer eksterne producenter til at levere indhold med podcasts i centrum

Sport, sex, klima og satire er nogle af de temaer, Loud vil stå stærkere på i programfladen, og som kanalen nu efterlyser eksterne kræfters bud på.Podcastredaktør vil ikke sætte beløb på, hvor meget der er afsat til programindkøb, men understreger, at "det er en stor ting for os".

Jens Dresling/Ritzau Scanpix
Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix

Producenter af podcasts og radioprogrammer kan få del i Louds programbudget. Onsdag igangsætter radiokanalen således et forløb, der skal munde ud i levering af nyt indhold fra eksterne parter.

Første skridt er en producentdag onsdag. Herefter har producenterne frem til 29. november til at komme med ideer, hvorefter Loud afholder pitchdage 9.-11. december.

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere