MediaWatch

Loud har fået mere ro - og lidt flere lyttere

Trods hård opstart og bølge af kritik er Radio Loud på rette spor med en klar ambition for programfladen, mener programchef, der afviser, at kritikken har haft betydning for programudviklingen.

Kim Pihl-Vester, programchef, Radio Loud. | Foto: radio loud

Det havde været sjovere at sende radio for 1 mio. lyttere i stedet for et meget lavt lyttertal, der i opstarten faktisk ikke var muligt at måle. Det lægger programchef hos Radio Loud, Kim Pihl-Vester, ikke skjul på.

Knap fem måneder efter opstarten, der også inkluderede en del benspænd fra coronakrisen som eksempelvis nul sekunders værtstræning og nul dummy'er, er Radio Louds lyttertal stadig ikke prangendemed et gennemsnit på 11.000-12.000 ugentligt.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Ny Zetland-chefredaktør, redning af radiokanaler og Radio Loud 2.0 har været ingredienserne i denne uges mediegryderet. Få stillet sulten med vores sammenkog af de vigtigste historier i denne briefing.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs