MediaWatch

Radiodistributør: Ikke vores opgave at reklamere for DAB

Selvom hverken Gramex eller Cibicom ser det som en opgave at markedsføre specifikke DAB-kanaler, kan der være ræson i et fælles fremstød for DAB, mener Cibicom, efter aktør har efterlyst mere rygstød til platformen, hvor bl.a. Loud kæmper med at få lyttere. (Opdateret)

Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix

Opdateret kl. 14.14 med kommentar fra Kodas mediedirektør, Kaare Struve.

På trods af, at det i høj grad er i DAB-distributør Cibicoms interesse, at der bliver lyttet til de kanaler, der sendes via DAB-nettet, kommer selskabet ikke til at gå ud og poste penge i at få flere lyttere til at tune ind på kanalerne.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Lindhardt og Ringhof opkøbte hos konkurrent, årsregnskaber viser tilbagegang i tv-branchen og jobskifte var der mange af i uge 32. Dét og meget mere kan du læse mere om i denne uges overflyvning over mediebranchen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs