MediaWatch

Podimo på tysk: "Kan vi spejle de danske tal, skal det nok blive en spændende forretning"

Kort tid efter lanceringen i Danmark gør Podimo klar til at rulle podcastplatformen ud i Tyskland. Flere ansatte og aftaler er i hus, lydet det fra selskabets stifter og direktør.

Foto: Podimo pressefoto

Samtidig med at podcasttjenesten Podimo indtager det danske marked efter lancering 17. september, er stifterne i fuld gang med at klargøre rampen til lancering på det tyske marked.

En tysk hjemmeside er på plads, mens en tysk pendant til Podimos Instagramprofil samt side på Facebook blev oprettet 15. september.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Salg af Chapter, sparerunde hos Sjællandske, nyt fra magasinbranchen samt forhandlinger i produktionsbranchen er blandt de større sager, der rullede ind i ugens løb i Mediedanmark. Få et overblik med denne uges briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs