MediaWatch

Bauer lagde millioner til resultatet i 2018 med nye kunder og højere priser

Nye annoncører og højere priser var med til at løfte Bauer Medias danske forretning i 2018. Konkurrencebilledet får selskabet til at se anderledes på sin rolle i markedet.

Jim Receveur, adm. direktør, Bauer Media. | Foto: PR/Bauer

2018 blev et nyt vækstår for landets største kommercielle radioselskab Bauer Media, som øgede driftsresultatet med 19 pct. til 54,7 mio. kr. og endte med 42 mio. på bundlinjen – en stigning på 7 mio. fra året før. Det viser selskabets årsregnskab.

Bauer Medias bruttofortjeneste landede i 2018 på 97,7 mio. kr. og er dermed vokset med mere end 25 mio. kr. siden 2016.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Organisationer: EU-afgørelse baner vej for digital nulmoms på magasiner

EU's ministerråd har godkendt en ændring af et momsdirektiv, som giver EU's medlemslande større fleksibilitet i forhold til at indføre fx nulmoms. Ifølge Danske Medier, Grakom og Dansk Erhverv er det et grønt lys fra EU-side til at udvide digital nulmoms til digitale magasiner i Danmark.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs