MediaWatch

Radio24syv har talt sig til en større bid af lytterkagen år for år

Lytterandelen er mere end fordoblet, siden Radio24syvs første tid i luften med pejlemærket om at nå en halv million lyttere om ugen. Samtidig har radioens satsning på podcast båret boomende frugt.

 Joachim Adrian/Ritzau Scanpix
Foto: Joachim Adrian/Ritzau Scanpix

Det var med et mål om at nå en halv million lyttere, at Radio24syv med adm. direktør og chefredaktør, Jørgen Ramskov, i spidsen satte af i æteren for snart otte år siden.

"Vores mål er, at 24syv nu placerer sig på 350.000 lyttere i ugentlig dækning og dernæst arbejder sig op mod 500.000 og en share på 2-3 procent om 10 måneder, når vi fylder ét år," sagde Jørgen Ramskov i januar 2012 til MediaWatch – få måneder efter radioen var gået i luften 1. november 2011.

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere