Jysk Fynske henter ny chef til fusionsfirma
Med tilblivelsen af Jysk Fynske Medier slår mediekoncernen også selskaberne detKONCEPT, GraphicCo og Europrint sammen. Til at lede den opgave og det nye selskab har Jysk Fynske Medier fundet Keld Rørmose.
Det skriver Danske Medier, som oplyser, at den første opgave for den nye chef bliver at hitte ud af, hvad det skal hedde, og hvor det skal have til huse. Endelig skal Rørmose høste synergieffekterne ved at køre de tre selskaber sammen.
Keld Rørmose kommer fra en stilling som adm. direktør i reklamebureauet Rechnitzer i Middelfart. Den stilling blev han ifølge Fyens.dk fyret fra i januar i år efter utilfredsstillende resultater.
Rørmose var inden da direktør i reklamebureauet Markant og før det chef for salg og marketing hos logistikfirmaet GLS.
Chefredaktør tiltræder på ryggen af besparelser
Besparelser skal sikre Jysk Fynskes økonomiske muskler
Relaterede artikler:
Chefredaktør tiltræder på ryggen af besparelser
For abonnenter
Besparelser skal sikre Jysk Fynskes økonomiske muskler
For abonnenter
Jysk Fynske i stor spareøvelse - Per Westergård stopper
For abonnenter