MediaWatch

Jysk Fynske henter ny chef til fusionsfirma

Nyfyret bureauchef skal samle Jysk Fynske Mediers fusionerede firma bestående af detKONCEPT, GraphicCo og Europrint.

Foto: RECHNITZER

Med tilblivelsen af Jysk Fynske Medier slår mediekoncernen også selskaberne detKONCEPT, GraphicCo og Europrint sammen. Til at lede den opgave og det nye selskab har Jysk Fynske Medier fundet Keld Rørmose.

Det skriver Danske Medier, som oplyser, at den første opgave for den nye chef bliver at hitte ud af, hvad det skal hedde, og hvor det skal have til huse. Endelig skal Rørmose høste synergieffekterne ved at køre de tre selskaber sammen.

Keld Rørmose kommer fra en stilling som adm. direktør i reklamebureauet Rechnitzer i Middelfart. Den stilling blev han ifølge Fyens.dk fyret fra i januar i år efter utilfredsstillende resultater.

Rørmose var inden da direktør i reklamebureauet Markant og før det chef for salg og marketing hos logistikfirmaet GLS.

Chefredaktør tiltræder på ryggen af besparelser

Besparelser skal sikre Jysk Fynskes økonomiske muskler

Jysk Fynske i stor spareøvelse - Per Westergård stopper

"Det er et kæmpe scoop for Politiken"

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs