MediaWatch

Q3: Printmedier dykker på annoncebarometer

Reklameomsætningen fra mediebureauerne holdt niveauet, men tredje kvartal bød på hårde fald for dagblade og magasiner.  

Mediaomsætningen for tredje kvartal landede på niveau med sidste år, men bød på store udsving i de forskellige mediegrupper.

Det viser organisationen Kreativitet & Kommunikations Mediaindex, der bygger på mediebureauernes indberetninger af omsætning i forskellige mediegrupper. Det annoncesalg, der håndteres af de enkelte mediers egne salgsafdelinger, indgår altså ikke i statistikken.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Salg af Chapter, sparerunde hos Sjællandske, nyt fra magasinbranchen samt forhandlinger i produktionsbranchen er blandt de større sager, der rullede ind i ugens løb i Mediedanmark. Få et overblik med denne uges briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs