MediaWatch

Danske Bank igen inde i varmen hos erhvervs-journalisterne

Danske erhvervsjournalister ser nu med langt mere venlige øjne på Danmarks største bank, og har også store roser til flere andre banker og til Finanstilsynet, viser måling fra analysefirmaet Aalund.

Foto: Niels Hougaard/Polfoto/Arkiv

Finanskrisen var hård for Danske Bank. Ikke kun økonomisk, men også på imagefronten. Men nu er banken igen begyndt at tjene penge, og bankens omdømme blandt de danske erhvervsjournalister er også igen på vej op.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Jyllands-Posten skærer millioner af printsider væk, nye tal gør status over tv- og streaming-forbruget, og forskere giver tips til kunstig intelligens i medievirksomheder. Vi gennemgår de saftigste historier på MediaWatch i uge 49 lige her.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs