MediaWatch

Danske Bank igen inde i varmen hos erhvervs-journalisterne

Danske erhvervsjournalister ser nu med langt mere venlige øjne på Danmarks største bank, og har også store roser til flere andre banker og til Finanstilsynet, viser måling fra analysefirmaet Aalund.

Foto: Niels Hougaard/Polfoto/Arkiv

Finanskrisen var hård for Danske Bank. Ikke kun økonomisk, men også på imagefronten. Men nu er banken igen begyndt at tjene penge, og bankens omdømme blandt de danske erhvervsjournalister er også igen på vej op.

Det viser det årlige PR barometer fra analysefirmaet Aalund, der har spurgt 280 danske erhvervsjournalister om deres syn på 55 virksomheder.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Medieklummen: Rapporter peger på flere triste nyheder for journalister

Flere fravælger at læse nyheder, unge mennesker opsøger dem ikke aktivt, og sociale medier har overhalet nyhedsmedier som hovedkilde for de unge til nyhederne. Branchen står med et tiltagende framenteringsproblem, og vi bliver nødt til at tale om det, lyder det fra Uffe Gardel, der har ført pennen i denne uges medieklumme.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs