MediaWatch

Danske Bank igen inde i varmen hos erhvervs-journalisterne

Danske erhvervsjournalister ser nu med langt mere venlige øjne på Danmarks største bank, og har også store roser til flere andre banker og til Finanstilsynet, viser måling fra analysefirmaet Aalund.

Foto: Niels Hougaard/Polfoto/Arkiv

Finanskrisen var hård for Danske Bank. Ikke kun økonomisk, men også på imagefronten. Men nu er banken igen begyndt at tjene penge, og bankens omdømme blandt de danske erhvervsjournalister er også igen på vej op.

Det viser det årlige PR barometer fra analysefirmaet Aalund, der har spurgt 280 danske erhvervsjournalister om deres syn på 55 virksomheder.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

DR udpeger direktør for nyoprettet område

Flere måneder efter, DR løftede sløret til det nye store ben i organisationen "Bruger, Marked og Publicering", har man fundet områdets nye direktør. Han får ansvaret for at sikre, DR kan indfri sine public service-forpligtelser i et mediemarked i rivende udvikling.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs