MediaWatch

RFU: Lille løft på annoncemarkedet i 2014

Den samlede reklameomsætning i 2014 steg forsigtigt med 1,4 pct., drevet af kraftig digital vækst, viser Reklameforbrugsundersøgelsen fra  Dansk Reklameforbrugsundersøgelse, der netop er offentliggjort.

Den samlede reklameomsætning i 2014 steg forsigtigt. | Foto: Colourbox

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Salg af Chapter, sparerunde hos Sjællandske, nyt fra magasinbranchen samt forhandlinger i produktionsbranchen er blandt de større sager, der rullede ind i ugens løb i Mediedanmark. Få et overblik med denne uges briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs