MediaWatch

RFU: Lille løft på annoncemarkedet i 2014

Den samlede reklameomsætning i 2014 steg forsigtigt med 1,4 pct., drevet af kraftig digital vækst, viser Reklameforbrugsundersøgelsen fra  Dansk Reklameforbrugsundersøgelse, der netop er offentliggjort.

Den samlede reklameomsætning i 2014 steg forsigtigt. | Foto: Colourbox

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Et forlag med faldende flyvehøjde, en pris på åbning af DR’s kæmpearkiv, en omfattende fyringsrunde og en radiodirektør, der må se i øjnene at vigtig målsætning bliver svær at nå. Få et overblik over Mediedanmark med ugens briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs