MediaWatch

Analyse tegner sort udsigt for kommercielt tv

I 2015 vil de store annoncørers budgetter blive placeret i de digitale mediemuligheder, og en stor del af millionerne flyttes fra tv, konkluderer tendensanalyse baseret på svar fra annoncørerne.

Foto: Jan Dagø/Polfoto

De store annoncører forventer at investere over 50 pct. af deres annoncekroner i digitale medier i år, viser analysebureauet Megafons Trendanalyse for 2015.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs