MediaWatch

Annoncørforening står alene i kompleks verden

Dansk Annoncørforening har ingen muligheder for at fusionere sig til flere muskler, men annoncørernes talerør skal skærpe den juridiske og digitale forståelse, som medlemmerne især efterspøger.

Dansk Annoncørforening (DAF) justerer forretningsplanen fra efteråret og håber at konsolidere sin medlemsbase, men modsat andre foreninger skal annoncørernes talerør ikke fusionere sig til flere muskler.

Mens 'Kreativitet og Kommunikation’ er relanceret, og ‘Danske Medier’ er fusioneret til en meningsgigant, har DAF har ingen naturlige alliancepartnere og ingen fusionsplaner. DAF står placeret mellem annoncører, medier, reklame- og mediabureauer, myndigheder og politikere - de er alle interessenter og til tider “modstandere”.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs