MediaWatch

Jyske Bank er journalist-darling blandt banker

På trods af nul pressechef og presseafdeling har Jyske Bank et godt ry blandt landets journalister, viser imageundersøgelse.

Foto: EHRBAHN JACOB

Jyske Banks image hos landets erhvervsjournalister er i god form. Banken kommer ind på en andenplads lige i hælene på vinderen ATP i analysehuset Aalunds imageundersøgelse af udvalgte virksomheder i den finansielle sektor.

Og det er tankevækkende. For Jyske Bank har til forskel fra andre store finansielle virksomheder og banker ingen presseafdeling.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs