Tidligere Accenture Song-profiler stifter eget bureau

De to partnere har fokuseret på at definere, hvad de selv vil løse, og hvad de ligger i eksterne hænder. De har derfor etableret strategiske partnerskaber for selv at fokusere på kerneydelser. 
New Final defineres som et "kreativt brand bureau". | Foto: Screenshot
New Final defineres som et "kreativt brand bureau". | Foto: Screenshot

Sidste år stoppede Søren Brix og Lasse Vintersbølle i Accenture Song, som er et bureau under Accenture, efter henholdsvis omkring seks og ni år, og nu åbner de deres eget bureau under navnet Newfinal. Det skriver Mediet Markedsføring

New Final defineres som et kreativt brand bureau, og Søren Brix, som i Accenture Song senest var Executive Client Director, bliver i det nye bureau managing director, mens Lasse Vintersbølle bliver kreativ direktør, ligesom han var i Accenture Song.

Ifølge de to partnere, har deres erfaring fra større bureauer gjort det nemmere at definere, hvad de selv vil løse for kunderne, og hvor de vil lade andre tage over, og Newfinal her derfor etableret strategiske partnerskaber til bl.a. produktion, for i stedet selv at stå for strategi, kreativitet og branding som kerneydelser. 

”Full-service tankegangen er på papiret stærk, og det er det vi begge kommer fra. Men alle bureauer, uanset størrelse, kan have svært ved at hente de bedste profiler på tværs af hele værdikæden,” siger Søren Brix til mediet. 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også