MediaWatch

TVR Media skifter ud på direktørpost efter frasalg af lokale radiofrekvenser

Virksomheden, der indtil for nyligt drev og solgte reklamer til radiokanalen NRJ på regionale FM- og dabbånd, ”står stærkere end nogensinde” efter frasalg til Jysk Fynske Medier, forklarer medejer og nytiltrådt adm. direktør.

Lars Nielsen, medejer og adm. direktør for TVR Media. | Foto: PR/Viacom

Der er blevet byttet rundt på taburetterne i TVR Medias ledelse. Af en selskabsmeddelelse fremgår det, at medejer Lars Nielsen har overtaget posten som adm. direktør fra Charlotte Repholtz.

”Charlotte har selv bedt om ændringen i direktionen. Vi er to partnere, der alligevel træffer alle beslutninger, hvorfor det gav mening, at jeg står som adm. direktør” siger Lars Nielsen med henvisning til Philip Lundsgaard, som ejer 50 pct. af TVR Media gennem selskabet NIMILU Aps og indtil i juli var direktør for radiokanalen NRJ i Danmark.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Salg af Chapter, sparerunde hos Sjællandske, nyt fra magasinbranchen samt forhandlinger i produktionsbranchen er blandt de større sager, der rullede ind i ugens løb i Mediedanmark. Få et overblik med denne uges briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs